KHIF generalforsamling 2016

13. marts 2016 kl. 21:00
Mandag d. 25. januar var 37 KH’ere samlet i klubhuset til årets generalforsamling.

Traditionen tro blev Anders Vestergaard valgt som aftenens dirigent og den lange dagsorden blev med vanlig ro styret igennem.

Efter Klaus Gades sidste formandsberetning ( i denne omgang :-) ) fremlagde de 3 udvalgsformænd deres beregning om et igen begivenhedsrigt år i KHIF.

En ny overbygningsaftale for FC Thy pigesamarbejdet blev vedtaget under punkt 7 indkomne forslag. Aftalen er enslydende med nuværende aftale, blot er Frøstrup-Hannes IF og Skyum Idrætsefterskole nu med i samarbejdet. Skyum selvfølgelig alene for så vidt angår U18 piger.

Herefter var der valg til de forskellige udvalg. Som nævnt træder Klaus Gade ud af FU, og nyvalgt blev Mariane Leegaard. Genvalgt blev Lone Christiansen. I Seniorudvalget blev Frank Alstrup og Mogens Jensen genvalgt. Lillebror Carsten afløser Finn Rottbøll I ungdomsudvalget afløser Bo Nielsen Ove Andersen. Jacob Bjerregaard blev genvalgt I gymnastikudvalget indtræder Allan Pape, således er udvalget pt 5 personer. Der arbejdes på at der kommer mindst en mere med i udvalget. Der er tryk på i udvalget med mange gymnaster og mange aktiviteter, så vi vil gerne have styrket udvalget, således de nuværende medlemmer kan aflastes lidt. Ellers var der genvalg til revisorer, og genvalg til Hallens repræsentantskab. de samlede udvalg ses HER

Klaus Gade træder som bekendt ud og overlader herefter formandsskabet til Mikael Nielsen. Mikael er et kendt KHIF ansigt, bl.a. gennem sine mange fodboldkampe på klubbens 1.hold, men også som træner og frivillig leder. Mikael har bl.a. været med til at arrangere vores årlige cykelsponsorløb.

Forinden generalforsamlingen gik over det kulinariske, blev årets humørpokal uddelt til afgående formand Klaus Gade.